Pool

Hallojsan!
Har precis badat ute i poolen, jag vet jag är galen, men det var as skönt. Haha.
Just nu har vi gäster men orkar inte sitta o babbla med dom så gick in på mitt rum istället.
Det var tänkt att vi skulle åka till öland imorgon med pappa, men vi åker på söndag istället.
Ska va där till 16 juli, sen så lämnar pappa mig på en camping på öland där mamma och världens bästa kusiner väntar, och då ska jag vara där minst 10 dagar där med dom. Skit skoj, kameran hänger med så när jag kommer hem så blir det massa bilder kan jag lova er! Bra va.
Så ja, kommer att mobilblogga från öland om jag inte får till gång till datan.
Men nu ska jag kolla andra grejer på datan, ha det gött!


Här får ni en glad bild på mig som alisha tog ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0