I'm back guy's!

Så, då var jag tillbaka här!
Tror Emma kommer tillbaka också :D
Eftersom jag har bloggat på en annan blogg hela sommaren (hästblogg) så har jag ju inte orkat blogga här också. Men här kommer det bli väldigt mycket vardag, och bilder för min del.
Jag tror att Emma kommer lägga upp massa skojsigt om mode osv..!
Idag skulle jag egentligen klippt mig, men det blev inget för dom hade inga tider.
Så det blir klockan 10 imorgon i stället!
Då ska jag även hem till Emma, vara barnvakt med henne åt hennes bröder! Vi brukar göra de, men riktigt längesen vi gjorde de nu, så de lär bli jätteroligt!
Hur har eran sommar varit då? 
Min har vart helt awesome! Vart på så många olika stället och vart med min underbara familj och mina underbara vänner! ♥
Dock så är det ju regn ute nu och ska vara det hela veckan enligt väderprognosen...
Är det bara jag, eller känns det som sommaren är slut? jag älskar ju sommaren!
Den fååååår inte ta slut, blir galen!
Sen kommer ju hösten/vintern. Kallt, mörkt... Buhuuu :(
Här får ni några härliga bilder från i sommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0